Nemenčinės plento rekonstrukcija

Kada bus rekonstruota dviejų eismo juostų kelio dalis, esanti Vilniaus miesto teritorijoje, kol kas neaišku, geriausiu atveju iki 2020 metų.

Iki to laiko keliu važiuojantiems vairuotojams teks pratintis prie butelio kakliuko principo, kai keturių eismo juostų kelias susiaurės iki dviejų, vėliau vėl išplatės iki keturių eismo juostų.

2020 vasara praėjo, bet darbai ties Karačiūnų ir Balžio gatvėmis liko nepajudinti. Yra gera žinia, internete galima buvo rasti projektą ir pasižvalgyti kaip gi atrodys likusi plento dalis.

Plento projekte ties posūkiu į Balžio gatvę yra numatyta didelė reguliuojama sankryža. Taip pat, Balžio gatvėje galima pamatyti išplanuota nauja žiedą kuris leis saugiai įsilieti į plento eisma link Vilniaus centro.

Kiekvienais metais kelio Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai eismo intensyvumas didėja: 2014 m. vidutinis metinis paros eismo intensyvumas šiame krašto kelyje siekė 2929 automobilius per parą (2013 m. – 2667 aut. per parą, 2012 m. – 2578 aut. per parą). Lygiai taip pat didėja ir krovininio transporto eismas.

Urbanistai pastebi, kad keltis iš miesto centro į vietas, kur žaliau ir ramiau, vilniečiai vis dar mėgsta: taip prestižiniu rajonu tapo Didžioji Riešė, kuri prieš dvidešimt metų atrodė pernelyg nutolusi, pamiršta, naujais pastatais apaugo Tarandė, Bajorų kalvos, Pilaitė. Ateityje daugiau žmonių apsigyvens ir arčiau centro įsikūrusių sodų teritorijose. Ne išimtis ir Nemenčinė, ypač kai bus baigta visa kelio rekonstrukcija ir plentas taps keturių eismo juostų – po dvi į kiekvieną pusę.

Dalinkis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *